HP slibuje snížit náklady firem na tisk, jinak to doplatí ze svého

17. 9. 2009

Sdílet

Jde mimo jiné o záruku Printing Payback - pokud zákazník splňující kvalifikační podmínky pro tuto záruku nedosáhne svého cíle v předpokládaných úsporách do dvanácti měsíců od zavedení služeb Managed Print Services, HP mu rozdíl dorovná.
Odborníci odhadují, že v tiskovém prostředí typického podniku připadá na každou korunu utracenou na takzvané tvrdé náklady dalších přibližně devět korun vynaložených na řízení oběhu dokumentů během jejich životního cyklu. Vzhledem k tomu, že nadnárodní podniky podle IDC letos utratí více než 172 miliardy dolarů za tisk dokumentů, náklady na jejich oběh a správu informací v nich obsažených jsou podle HP ohromující. Trh MPS dosahuje celosvětově objemu 18,7 miliard dolarů a v souhrnu roste o čtyři procenta ročně.
Pro podnikové zákazníky, kteří chtějí pracovat efektivněji a snížit náklady, je záruka Printing Payback bezrizikovým způsobem úspor. Pro nové zákazníky splňující kritéria této záruky připraví HP komplexní a detailní vyhodnocení tvorby a toku dokumentů v celé společnosti a spočítá očekávatelné úspory na tisk. Rok po implementaci MPS u zákazníka provede HP druhé posouzení, a pokud zákazník neušetří očekávané množství nákladů, rozdíl mu dorovná.
„Ekonomická recese představuje jedinečnou příležitost pro řízení kancelářského tisku," uvedl Ken Wielerstein, vice president pro výzkum v oblasti tiskových trhů společnosti Gartner. „Organizace, kterým se nepodaří udržet na uzdě svůj kancelářský tisk, riskují, že jejich náklady stále porostou. Dokonce i nedávno optimalizované portfolio tiskáren se může minout se skutečnými potřebami organizace tím, jak ekonomické prostředí redukuje pracovní sílu a mění role i procesy."

Našli jste v článku chybu?