IBA CZ pomohla vylepšit a zjednodušit obsluhu zákazníků O2 Slovakia

31. 10. 2015

Sdílet

O2 Slovakia zjednodušilo procesy a produkty tak, aby uživatelé mohli pracovat se systémem stejným způsobem napříč všemi kanály (on-line stejně jako na prodejnách). Úkol připadl společnosti IBA CZ.

IBA CZ se podílela na dodávce portálového řešení od analýzy dopadu nového řešení na současné systémy přes integraci a úpravu existujících systémů až k návrhu, vývoji a implementaci front-endu, tedy pro uživatele viditelné části. Samozřejmostí je jednotné přihlašování. Nové řešení bude IBA CZ nadále provozovat a poskytovat podporu.

"Očakávame skrátenie potrebného zaškolenia personálu o 50 % a už dnes pozorujeme zrýchlenie obsluhy na predajniach," říká Ján Vanovčan, ředitel informačních systémů O2 Slovakia.

Při tomto řešení bylo klíčové použití technologií Liferay Portal a Broadleaf Commerce.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality