Microsoft Dynamics CRM poskytuje podporu pro řízení obchodu, správu servisu a realizaci marketingu skrze internetový prohlížeč a Microsoft Office aplikace, které používáte každý den.
Kromě standardního dema, zde bude pro zákazníka možnost i velmi jednoduchým způsobem nahrát do systému vlastní demo data.
Využitím online zkušební verze lze získat:
• profesionální řešení pro řízení vztahů se zákazníky na 30 dní zdarma
• okamžitý on-line přístup k CRM systému bez nutnosti cokoli instalovat
Za účelem představení nejvýznamnější CRM řešení realizovaných v oblasti financí, obchodu, služeb a utilit se koná CRM Summit 2010 (3. 6. 2010) pořádaný společností Microsoft a jejími partnery. V dopoledním programu jako první vystoupí pan Luděk Niedermeyer, ředitel Consulting z Deloitte a přiblíží pohled na ekonomický vývoj středoevropského regionu. Odpoledne se v sekci Služby představí pan Tomáš Trefný (Chief Information Officer) a Markéta Elčknerová (Customer Care Manager) ze společnosti 2N Telekomunikace s prezentací „Jak pečovat o zákazníky s pomocí MS Dynamics CRM“. Více informací o summitu, programu a možnost registrace zde.