Mezi nejatraktivnější nabízené služby podle slov zástupců společnosti Infinity patří:
• Proaktivní služby, které zahrnují
o účast na specializovaných MS Premier technických seminářích (workshopy)
o provedení urgentní analýzy prostředí (health checky, RAP)
o formální analýzy prostředí prováděné Microsoft specialisty pro některé produkty společnosti Microsoft, včetně Exchange, Active Directory, SQL Server, Internet Information Server (IIS) a Systems Management Server (SMS). Při kontrole stavu, Microsoft hodnotí výkonnost a uspořádání výrobních systémů, na nichž jsou tyto produkty nasazeny a upozorňuje na potenciální problémy nebo chyby jednorázové poradenské a konzultační služby / přístup k best practices
o kontrolu zdrojových kódů
• Reaktivní služby, které zahrnují
o vyřešení problému (známá také pod názvem "break-fix" support) týkající se Microsoft software na základě předplacených hodin (lokálně/vzdáleně) zkušenými specialisty/týmem z oblasti na danou technologii.
Bližší informace naleznete na webu společnosti Infinity.