„V současné době zajišťujeme mzdovou agendu pro více než 100 společností v České republice a jejich počet dále roste. V rámci regionu střední Evropy je počet firemních klientů již okolo 300. Vytvořením aplikace PeoplePort jsme významným způsobem rozšířili okruh subjektů, kterým můžeme služby mzdové administrativy v České republice a v dalších zemích Evropy nabízet,“ uvedl Zbyněk Brtinský, partner v daňovém oddělení Deloitte, který má na starost outsourcing podnikových procesů. Aplikace je podle něj vhodná pro společnosti všech velikostí. Díky řešení PeoplePort mohou společnosti při vedení HR a mzdové agendy ušetřit ročně náklady v řádu desítek procent.
V České republice byl nástroj PeoplePort implementován v loňském roce a prvními klienty je využíván od ledna 2014. „Na jaře byla dokončena implementace PeoplePortu v Maďarsku a nyní probíhá na Slovensku a v Polsku,“ doplnil Michal Czigle, senior manažer v daňovém oddělení Deloitte, který se věnuje outsourcingu podnikových procesů.
Celé řešení je provozováno v privátním cloudu společnosti Infinity. Cloud Infinity prezentuje kompletně dodávané a spravované řešení na klíč. Zajišťuje pořízení a správu hardware serveru, softwarové vybavení administraci celého řešení včetně nezbytných služeb. „Hostováním aplikací podobným těch, které u nás má Deloitte, pomáháme akcelerovat byznys našim zákazníkům. Bezpečnost a vysoká dostupnost dat jsou přitom nejvýznamnější přínosy našeho privátního cloudu. Individuální SLA a smluvní záruky dodávají našemu řešení tolik požadovanou důvěru. Díky ní se může zákazník plně soustředit pouze na svůj obor podnikání, “ dodává ke společné spolupráci Jan Gerhart, obchodní ředitel pro cloudové řešení a služby Infinity a.s.
Nejvíce zájemců o PeoplePort přichází z řad globálních klientů. Těm systém umožňuje získávat data ze všech trhů ve stejném formátu, neboť uživatelské rozhraní je v každé zemi stejné a díky tomu je velmi jednoduché se v aplikaci pohybovat bez ohledu na jazykové rozdíly a různé mzdové systémy v jednotlivých zemích.
„Právě globální využitelnost PeoplePortu představuje jednu z největších přidaných hodnot našich služeb, která nám dává náskok před jinými poradenskými společnosti,“ dodal Michal Czigle a konstatoval: „Deloitte si zakládá na svém propracovaném know-how. Při rozvíjení PeoplePortu a vývoji dalších mezinárodně použitelných aplikací proto budeme na základě úspěšné spolupráce i nadále využívat zkušenosti IT firmy Infinity.“
Co to je PeoplePort?
Jedná se o komunikační portál, který představuje alternativu k běžnému vedení mzdové agendy, jež pořád ještě využívá hlavně e-mail a telefon. PeoplePort místo toho umožňuje zaměstnancům, aby se sami přihlásili do svého profilu a v uživatelsky jednoduchém rozhraní sami prováděli hlášení změn a další formalizovanou komunikaci se svým HR a mzdovým oddělením. Proto je vhodný zejména pro společnosti mající stovky či tisíce zaměstnanců, kde umožní vést mzdovou agendu s výrazně nižšími náklady než dosud. Společnost Infinity zajišťuje servisní i uživatelskou podporu systému ze svého mezinárodního call-centra v Pardubicích. To je umístěno v Technoparku a zajišťuje nepřetržitý provoz ve všech potřebných jazycích.