Produkt Inforce Everywhere, který je nativně postaveno na Force.com, sociální podnikové platformě společnosti salesforce.com určené k tvorbě zaměstnaneckých sociálních aplikací, ohlásil Infor.
Integrací dat řešení Infor ERP se Salesforce CRM tak podle výrobce poskytuje uživatelům komplexní pohled na zákazníky a pomáhá jim zvýšit prodej a dosáhnout vyšší zákaznické spokojenosti.
Inforce Everywhere zpřístupňuje zákaznické informace z ERP systému v Salesforce CRM, přičemž dodává pracovníkům zodpovědným za kontakt se zákazníky detailní zákaznické informace, jako jsou například dodávky, faktury, pohledávky a návratnosti.
Inforce Everywhere synchronizuje klíčová data jako kontakty, nabídky a objednávky s informacemi v ERP systému, což umožňuje realizovat kvalifikovanější, rychlejší a efektivnější procesy. Integrace Salesforce CRM s ERP znamená rychlejší implementaci, méně nákladů, minimální rizika a vyšší návratnost investic.
„Infor Everywhere využívá sociálních a mobilních funkcionalit a otevřenosti platformy Force.com k poskytnutí vysoké úrovně spolupráce a komunikace napříč celou společností,“ řekl Ron Huddleston, senior viceprezident, ISV & Channel, ze společnosti salesforce.com.“
Klíčem k propojení ERP, CRM a jakýchkoliv dalších aplikací je Infor10 ION. Uživatelé mohou pomocí něj vytvářet a spravovat kontakty a zákazníky jak v ERP, tak v CRM systémech – díky propojení přes jednotné rozhraní, jež pomáhá vyhnout se problémům s tradičními formami integrace a přitom nabídnout různé možnosti pro integraci dalších aplikací.
Řešení Inforce Everywhere je dostupné pro řešení Infor10 ERP Enterprise (LN), Infor10 Distribution iBusiness (A+) a Infor10 Distribution Business (SX.e) a dalšími ERP aplikacemi plánovanými pro příští rok.