„Nejnovější verze zkracuje dobu instalace přibližně o 20 %, čímž se zkracuje doba potřebná k obnovení důležitých obchodních dat a šetří čas a zdroje oddělení IT,“ říká Amit Walia, vicepresident of product management of Backup Exec ve společnost Symantec.
Nové funkce Backup Exec 2010 podle výrobce:
• Rychlejší instalace: Uživatelé mohou nainstalovat a nastavit software až o 20 % rychleji pomocí zjednodušených průvodců instalací a zálohováním.
• Podpora nových platforem: Software Backup Exec 2010 nyní podporuje platformy Microsoft SharePoint 2010, Exchange 2010 SP1 a SQL 2008 R2.
• Kratší doba obnovení: Modul doporučení upozorňuje zákazníky na nedostatky v jejich postupech zálohování prostředí SQL Exchange, SharePoint, Hyper-V a Active Directory a tím zajišťuje spolehlivější obnovení.
• Přívětivější prostředí pro uživatele: Integrovaná čtečka kanálů RSS poskytuje inovativní a jednoduchý způsob komunikace společnosti Symantec se zákazníky. Umožňuje rychlé sdílení informací a tím vytváří celkově přívětivější prostředí pro uživatele.