Ještě v prosinci minulého roku měla služba, jež byla spuštěna v říjnu roku 2010, pouze 300 milionů uživatelů. Sto milionů uživatelů tak Instagram dokázal získat za necelý rok. A co víc, v březnu roku 2014 měl Instagram pouze 200 milionů uživatelů. Zdvojnásobit uživatelskou základnu se tak americké společnosti podařilo za osmnáct měsíců. Více než polovina uživatelů Instagramu je nyní z Asie a Evropy - celkem pochází ze zemí mimo USA 75 % uživatelů této služby.
S růstem uživatelské základny se samozřejmě také zvětšuje objem fotografií, které uživatelé každý den sdílejí. Zatímco ještě v prosinci minulého roku uživatelé na Instagram nahrávali v průměru 70 milionů nových obrázků denně, nyní je toto číslo o deset milionů vyšší. Jak již bylo řečeno, je Instagram v současné době dceřinou společností Facebooků, který jej v roce 2012 koupil za miliardu dolarů.
Zdroj: Techspot