Používání Online Banking a BusinessNet v mobilu je podle provozovatele intuitivní a zachovává stejné prvky ovládání, na které jsou uživatelé zvyklí v klasické počítačové verzi. Do webového prohlížeče klient zadá adresu webovou banky a klikne na tlačítko pro přihlášení. Automaticky se zobrazí obrazovka přizpůsobená velikosti mobilního telefonu klienta. Mobilní verze současně přináší i novinku v podobě jednoduchého vyhledávání a zobrazení nejbližšího bankomatu nebo pobočky UniCredit Bank na mapě přímo v mobilním telefonu.
Online Banking a BusinessNet v mobilu je vhodné pro majitele chytrých mobilních telefonů s dotykovými displeji, existuje však i základní, nedotyková verze pro ostatní typy mobilů. Jedinou podmínkou pro pohodlné obsluhování svého účtu prostřednictvím mobilního telefonu je přístup k internetu.
„Očekáváme, že tuto novinku budou využívat zejména aktivní klienti, kteří si váží svého času a chtějí mít svoje finance neustále pod kontrolou,“ uvedl Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank. „Služba je atraktivní například pro podnikatele nebo manažery firem, kteří mohou nyní velmi snadno ze svého mobilu zkontrolovat, podepsat a odeslat do banky transakce připravené účetními.“