Hlavní navigace

IT podporu nové generace představil Oracle

19. 6. 2012

Sdílet

Společnost Oracle uvedla na trh služby Platinum Services - například proaktivní přístup umožňuje odhalení a automatickou nápravu většiny potíží ještě dříve, než se mohou negativně projevit.

Při aktivaci služeb Oracle Platinum Services si organizace nainstalují bránu pro bezpečné vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Support Cloud rozšíří i do jejich vnitrofiremního prostředí.

Bezpečný dohled pak zákazníkům umožní snížit náklady i složitost, které jsou spojeny s podporou jejich IT prostředí. Zjednoduší se správa IT, zvýší se dostupnost a rychlost aplikací i zabezpečení systémů.

Služby prý vyplňují mezeru mezi tradiční IT podporou a plně řízenými službami. Zákazníkům se tímto způsobem poskytuje rozšířená sada podpory, která umožňuje zlepšit výkon systémů, snížit náklady a rychleji zavádět inovace.

 

Služby Platinum Services v číslech:

•           5 minut: Odezva po nahlášení problému. Podpora společnosti Oracle bude na jakékoliv závažné problémy reagovat do 5 minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.

•           15 minut: Obnova systému nebo předání problému vývojovému týmu společnosti Oracle

•           30 minut: Společné ladění

•           24/7: Nepřetržitý monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Kritické aplikace jsou sledovány neustále a případné problémy se řeší centrálně.

•           1/4 roku: Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů. Záplaty jsou pomocí vzdáleného přístupu nasazovány přímo do systémů, což výrazně zvyšuje dostupnost kritických aplikací.

Našli jste v článku chybu?