Svět se neustále mění. Nikdo neví, co se stane příští rok, příští týden nebo dokonce zítra. To znamená, že organizace potřebují pro svůj posun volný prostor. Vyvíjet se. Stát se něčím jiným v závislosti na jejich současných potřebách.
Nová studie společnosti Ricoh, založená na průzkumu mezi 2 550 obchodními lídry z 24 zemí včetně České republiky a Slovenska, dokazuje posun od tradičního způsobu smýšlení, že regulace neznamenají pouze překážky a bariéry.
Více než polovina respondentů (52 %) vidí zavedení regulací jako pomocný prostředek v digitální éře - tento názor sdílí dalších 55 % dotazovaných, kteří považují nařízení o ochraně soukromí, např. GDPR, za základ pro dosažení úspěchu organizace.
Nejde pouze o vlády a průmysl, které mají pozitivní vliv. Podobná část respondentů (56 %) vidí soulad s environmentálními nařízení, jako je Pařížská dohoda, jako cestu k pokroku.
Kromě toho 67% lídrů chce investovat do chytrých technologií, které jsou šetrné k životnímu prostředí, což svědčí o rostoucím uvědomění si, jak lidé, planeta a zisky společností nabývají více výhod z environmentálně zaměřených obchodních praktik.
Z výzkumu rovněž vyplývá, že 82 % respondentů investuje do technologií v širším slova smyslu, jako do podpůrného prostředku, přičemž 66 % z nich považuje tempo technologických změn za klíčovou příležitost a nikoli za výzvu.
Téměř tolik dotazovaných (63%) věří, že technologie jsou rozhodující pro jejich fungování společnosti v souladu s předpisy, což potvrzuje myšlenku, že dlouhodobě vnímané překážky se rychle stávají příležitostmi.
"Dnešní obchodní lídři nesou odpovědnost jako nikdy předtím a čelí neustále se měnícímu životnímu prostředím. Dobrou zprávou je, že si uvědomují výhody budování svého podnikání s ohledem na bezpečnost, soukromí a životní prostředí. Využíváním technologií mohou vedoucí pracovníci dosáhnout toho, že dodržování zákonů a nařízení nebude překážkou, ale naopak se stane silnou stránkou v jejich organizaci. V současnosti lze vidět podstatné výhody využívání chytrých technologií ve zvyšování produktivity, pomoci při řešení problémů či snížení zatížení každodenními úkoly," dodává David Mills, generální ředitel společnosti Ricoh Europe.