Náplní Inovační akademie je dle zástupců organizátorů porozumění pojmu inovace, pochopení toho, že inovace nejsou převratná technická řešení nebo patenty na patentových úřadech. „Inovace vzniká na trhu, musí ji přijmout zákazníci a musí za ní zaplatit. Inovace jsou byznys, zajímavý a vzrušující pro lidi, kteří rádi dělají věci jinak,“ říká Ján Košturiak, lektor programu.
Kurz je určen pro majitele firem majících na starosti růst hodnoty firmy, investice, akvizice a fúze, vrcholové manažery firem a divizí, ředitele pro strategii a rozvoj řídících strategické projekty růstu, marketingové a obchodní manažery, kteří identifikují nové marketingové příležitosti a další. Semináře se skládají z teoretické a praktické části v celkovém rozsahu devíti dnů. Výuka probíhá blokově ve čtyřech dvoudenních a jednom jednodenním modulu, zvládnou ji tak i časově vytížení manažeři.
Třetí ročník s názvem Inovační akademie 2010 podzim začíná 22. října 2010, pilotní školení pod vedením prof. Ing. Jána Košturiaka, Ph.D. proběhne 24. září 2010 zdarma v budově Technologického inkubátoru II, U Vodárny 2, 616 00 Brno.