Karat doplnil svůj informační systém o lepší podporu řízení firemních procesů

18. 5. 2010

Sdílet

 

Novinka dále přináší legislativní, funkční a technologické inovace dle strategického plánu rozvoje systému Karat. „Klademe důraz zejména na prodejní a nákupní management (CRM, SCM), výrobní management a řízení zdrojů (včetně pokročilého plánování APS a HRM), řízení financí a manažerské řízení (Controlling, MIS, BI). Do vývoje a vylepšení funkcí IS KARAT jsou stále častěji zapojováni zákazníci, provedené změny jsou totiž následně uživateli mnohem lépe přijímány. Tento způsob práce má velice pozitivní vliv na kvalitu a zároveň tím dochází i ke snížení pracnosti standardních úprav - vývojáři toho tudíž stihnou udělat více a kvalitněji,“ říká Miroslav Tichoň, Product Manager IS Karat.

 

Vylepšení informačního systému KARAT verze 10 podle výrobce:

• provozní cashflow

• CRM

• konektor VoIP - Karat

• elektronická komunikace mezi firmami a s orgány státní správy

• nový překlad IS Karat do angličtiny

• automatizace pořizování specifických dat do IS Karat z externích systémů

• podpora práce s výrobními čísly ve výrobě

• projektové řízení

• podpora plánování transportních dávek ve výrobě

• dohledové centrum Karat

• agenti Karat

• kompatibilita s Windows 7

Našli jste v článku chybu?