Více než dvacet let nabízí společnost Kaspersky Lab bezpečnostní řešení a s postupnou digitalizací a globalizací světa se původně antivirová laboratoř chlubí i dalšími záležitostmi jako cloudová řešení, nové technologie a spektrum znalostí o kybernetických hrozbách.
Současný rebranding reaguje na tuto transformaci. Společnost zjednodušuje svůj název na „Kaspersky“ a jejím novým motem je „tvoříme bezpečnější svět“.
Nové pojetí značky podle prohlášení společnosti reflektuje vývoj celého odvětví, které se od „kybernetické bezpečnosti“ přesouvá ke „kybernetické imunitě“. Aktualizovaná firemní filosofie má odkazovat ke snaze, kterou Kaspersky vyvíjí v oblasti vytváření propojených systémů s ohledem na jejich bezpečnost.
„Vzhledem k tomu, že jsme naši společnost založili před více než 22 lety, měli jsme tu možnost sledovat změny, kterými prošel jak celý kyberbezpečnostní obor, tak i internetové hrozby. Zároveň došlo k obrovskému posunu ve využívání nových technologií v práci i běžném životě. Dnešní svět má nové potřeby, a náš rebranding jde ruku v ruce s naší vizí, která právě těmto potřebám vychází vstříc,“ komentuje rebrandig Eugene Kaspersky, CEO společnosti.
Součástí rebrandingu je i změna vizuální identity společnosti. „Podstatná část našeho stávajícího loga vznikla v roce 1997, přičemž od té doby se toho hodně změnilo. Do teď jsme používali písmena řecké abecedy, která už nejsou aktuální, vzhledem k množství a charakteru oblastí, která společnost reprezentuje a komunikuje,“ řekl Andrew Winton, vice president pro marketing v Kaspersky.