Komerční banka vsadila na robota IBM

7. 12. 2022

Sdílet

IBM Watson Autor: IBM

Komerční banka si vybrala technologii IBM Watson jako klíčový pilíř své AI strategie. Namísto využívání několika chatbotů a voicebotů, od více poskytovatelů AI řešení, se banka rozhodla sjednotit svou AI komunikační platformu pro zákazníky.

Virtuální asistent s podporou umělé inteligence postaven na bázi IBM Watson asistenta, byl vyvinut a implementován specialisty Komerční banky ve spolupráci s IBM kompetenčním centrem pro umělou inteligenci a IBM Client Engineering pracovištěm v Praze. Virtuální asistentka „Ruby“, jak se AI asistentka Komerční banky jmenuje, je v současné době schopna pomoci zákazníkům s problémy souvisejícími s přihlášením do jejich internetového bankovnictví.

„Použití IBM Watson asistenta k automatizaci komunikace nám pomáhá zvýšit efektivitu a posílit vztahy se zákazníky. Pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků je navíc podpořena vysokou mírou porozumění. Virtuální asistentka Ruby dnes pomáhá zákazníkům s problémy souvisejícími s přihlášením do našeho internetového bankovnictví MojeBanka. Ruby je schopna vyřešit většinu zákaznických problémů, a v případě potřeby předat zákazníka živému agentovi,“ říká Alexander Semerenko, Product Owner komunikační platformy Komerční banky.

 

Získejte pro svůj produkt či službu ocenění IT produkt roku! Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

Soutěž probíhá ve třech samostatných kolech v kalendářním roce a každý postupující produkt či služba do jednoho ze tří finálových kol získává právo na titul IT produkt roku.

Máte-li zájem účastnit se soutěže IT produkt roku, neváhejte. Kontaktujte nás prosím na itprodukt@iinfo.cz.

O přihlášku a více informací si můžete napsat nebo zavolat na telefonech 776 204 420 nebo 604 266 707 či 725 326 893, případně na také na adrese itprodukt@iinfo.cz.

Našli jste v článku chybu?