Komplexní řešení pro sjednocenou firemní komunikaci má Panasonic

8. 10. 2015

Sdílet

Novinku jde snadno integrovat do existujících infrastruktur, má kapacitu více než 2 500 vnitřních linek, nabízí hlasové a video hovory, zasílání rychlých zpráv a audio chat. Díky integraci s aplikací Microsoft Outlook a většinou dalších CRM systémů také umožňuje správu kalendářů a rozvrhů a také zobrazení dostupnosti.

 Systém je určen pro střední a velké podniky, jimž slibuje úsporu času a funkcionalitu, která pomáhá pracovníkům pracujícím na dálku i v terénu, jakož i snížení celkových nákladů na vlastnictví.

Na trhu je od října tohoto roku.

„Systém UC Pro nabízí úplně řešení komunikace. Snadná, okamžitá mobilní konektivita je tak dostupná pro pracovníky na celém světě,“  dodává Katarzyna Kassnerová, marketingová manažerka divize Panasonic Communications Solutions.

Našli jste v článku chybu?