Hlavní navigace

Konference ICTM 2011 odhalila nejnovější trendy v řízení ICT

8. 6. 2011

Sdílet

Konference „Řízení informačních a komunikačních technologií - ICTM“, jíž jsou Telefónica Czech Republic a její dceřiná společnost Telefónica O2  Business Solutions spolu s Katedrou telekomunikační techniky Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze dlouholetými pořadateli, proběhla 11. května v  prostorách nové Národní technické knihovny v Praze Dejvicích. První ročníky konference byly zamýšleny jako vzdělávací aktivita, jejímž cílem bylo přiblížit oblast řízení ICT všem, kteří se jí budou ať už z povinnosti nebo ze zájmu zabývat. Postupem doby měnila svoji tvář stejně, jako ji měnila i oblast řízení ICT sama.

Cílem sedmého ročníku konference ICTM bylo poskytnout odborné znalosti i diskusní platformu pro různé přístupy a názory vztahující se k problematice organizace a využití lidských zdrojů v procesech řízení informačních a komunikačních technologií. Konference ICTM 2011 se zúčastnili nejenom vrcholoví pracovníci, IT ředitelé a manažeři, nýbrž řada dalších pracovníků, kteří poskytování služeb informačních technologií ovlivňují nebo jím jsou sami ovlivňováni. Na základě aktuálních trendů a dosavadního vývoje zazněl i odhad dalšího vývoje v této oblasti s návazností na předpokládané strategie v poskytování informačních a komunikačních služeb. Konference rovněž poskytla prostor aktuálním novinkám z oblasti ITSM (především ITIL, ISO/IEC 20000, itSMF a dalších) a případovým studiím.

Součástí byla i rozšířená posterová sekce s časovou dotací, kde měli účastníci možnost detailně a podle vlastního zájmu diskutovat s přednášejícími aktuální a praktické aspekty řízení informačních a komunikačních technologií. Stejně jako v uplynulých létech poskytla i letošní konference možnost neformálních setkání, diskusí a výměny kontaktů mezi účastníky, autory i partnery konference. Sborník příspěvků konference se již tradičně stává další klíčovou a v českém jazyce možná výjimečnou publikací monotematicky zpracovávající danou oblast.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?