Konica Minolta rozšiřuje servis

1. 6. 2009

Sdílet

Konica Minolta rozšiřuje servis

 

Zatím je rozšíření záruky dostupné pro zařízení řady magicolor 46xx, které se hodí pro menší pracovní skupiny. Řada obsahuje několik modelů, z nichž některé nabídnou zákazníkům krom tisku také možnost skenování, kopírování či faxování. Časem by měla být rozšířená záruka dostupná i pro další zařízení.

Zákaznická podpora nově umožňuje zakoupení prodloužené záruky v jednoletých intervalech, přičemž standardně jsou stroje dodávány s tříletou zárukou při používání originálního spotřebního materiálu. Nadstandardem je pak možnost on-site servisu, který zahrnuje opravu zařízení přímo u zákazníka. Při prvním využití služby se tak záruka prodlužuje na čtyři roky. Konica Minolta garantuje dojezd servisního technika do 8 hodin od nahlášení poruchy u certifikovaného partnera anebo přímo na zákaznickém centru Konica Minolta.

V rámci rozšířené záruky a on-site servisu je nadstandardně zahrnuto cestovné a práce technika spojené s opravou po dobu čtyř let od zakoupení.  Podmínkou pro uplatnění záruky je však dodržování doporučení ze strany výrobce, která se týkají provozování tiskárny. To znamená, že uživatel musí dodržovat doporučené objemy tisku, používat originální tonery a média doporučená výrobcem, používat zařízení ve vhodných podmínkách a při opravě vždy kontaktovat certifikovaného technika Konica Minolta. V případě vlastních úprav stroje záruka zaniká. Výše uvedené záruky se také nevztahují na spotřební materiál a díly s deklarovanou životností.

Možnost přikoupit si nadstandardní rozšířený on-site servis nabízí Konica Minolta od 1. června 2009.

Našli jste v článku chybu?