Newyorské náměstí Times Square je dnes plné reklamy „Be ready 4 the next Galaxy“ – Připravte se na nový Galaxy (čtverka ve sloganu je slovní hříčkou evokující pořadí novinky v sérii vlajkových lodí Galaxy). Společnost LG se rozhodla použít trošku trollingu, aby dnešní velký den Samsungu neprošel tak hladce.
Korejský konkurent totiž přímo nad reklamu Samsungu umístila svou vlastní, velice podobnou, v níž propaguje svůj vlastní smartphone, Optimus G, se slovy „LG Optimus G is here 4 you now!“ – Optimus G je tu teď pro vás! (Všimněte si provokativní čtverky v tomto sloganu.)
U toho však firma LG neskončila. V reklamě totiž dále uvádí, že její Optimus G Pro bude využívat software mapující pohyb očí zvaný Smart Video – očekává se, že Samsung dnes přijde s něčím podobným, co prozatím nese pracovní název Smart Scroll a Smart Pause.
„Smart Video rozpozná pozici očí sledujícího a automaticky přehrává a zastavuje video bez jakéhokoliv manuálního vstupu od uživatele,“ uvádí LG. To je mimochodem přesně to, co by měl nabídnout prvek Smart Pause v Samsungu Galaxy S4.
Je stále běžnější vidět technologické společnosti, které se snaží ubrat kus pozornosti obecenstva z velkých akcí konkurentů.
Jen jeden příklad za všechny: v lednu, kdy firma BlackBerry představila svůj nejnovější operační systém, umístil Google zpět na Play Store svůj dříve vyprodaný a zákazníky žádaný Nexus 4. To nebyla náhoda.
Zdroj: IDG News Service