Firma tvrdí, že do centra pozornosti nyní vkládá zásadní důraz na design a že vytvořila portfolio produktů, které přesahují rámec počítačových periferií a našly své místo v každodenním životě lidí.
To se prý odráží také v novém sebevyjádření společnosti, v barvitém novém přístupu a modernizovaném logu. Vybrané produkty tak ponesou novou značku: Logi.
Společnost Logitech na přetvoření své tváře interně pracuje již od roku 2013, kdy se věci začaly posouvat kupředu jak ve firemní kultuře, tak prostřednictvím inovací produktů. Její nejnovější produkty jsou viditelným projevem těchto změn.
„Při hledání nové tváře Logitech jsme vytvářeli produkty, u nichž jsme se snažili o spojení vyspělých technologií s elegantním designem, abychom vám nabídli úžasné chvíle při jejich používání,“ řekl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech.