Mezinárodní centrum otevřela v Praze firma Cisco - zaměstná až 80 lidí

25. 10. 2010

Sdílet

Praha se tak zařadila mezi pět měst na celém světě, kde společnost Cisco podobné středisko provozuje - další jsou v Lisabonu, Káhiře, v americkém Raleigh a v Torontu.

Klíčová fakta podle výrobce:

• Pražské Center of Excellence je vybaveno systémem TelePresence. Díky tomu se mohou specialisté setkávat se zákazníky a partnery tváří v tvář a poskytovat jim technické konzultace pro jejich projekty.

• Centrum při svém otevření nabídne 40 pracovních míst, jeho provoz zajišťuje outsourcingová společnost On Line. Během jednoho roku se počet zaměstnanců centra rozroste na celkových 80 pracovníků.

• Zaměstnanci Centra mají vysokoškolské vzdělání a profesionální znalosti v oblasti informačních technologií. Kromě angličtiny musí ovládat ještě další jazyk, aby se snadno domluvili se zákazníky z cílových 27 zemí. Specialisté budou schopni konzultovat se zákazníky a partnery otázky týkající se technologických i ekonomických dopadů plánovaných projektů a doporučit jim řešení na základě jejich specifických požadavků.

• Center of Excellence poskytuje podporu 350 partnerům a 2 500 zákazníkům ve 27 zemích, kterými jsou: Albánie, Arménie, Ázerbájdžán, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Gruzie, Chorvatsko, Kazachstán, Kosovo, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Makedonie, Moldávie, Polsko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Turecko, Tádžikistán, Ukrajina a Uzbekistán.

• Výhodou umístění IT profesionálů do jednoho centrálního místa je, že se tak snadno může budovat a rozvíjet jejich komunita, průběžně rozvíjet jejich vzdělání a zajistí se vysoká produktivita práce.

Našli jste v článku chybu?