Jednou ze součástí projektu má být totiž i prodej tzv. virtuálních médií, která nebudou obsahovat samotný obsah (např. film), ale budou sloužit jako klíč, který umožní zakoupený obsah zpřístupnit ze stránek Microsoftu. Společnost Microsoft se tímto způsobem pravděpodobně snaží podpořit svůj streamovací formát Silverlight, ve kterém budou videa šířená a kvalita obrazu šířeného pomocí digitální distribuce by podle slov zástupců této firmy měla být srovnatelná s DVD médii.
Plánované spuštění projektu se chystá už letos na podzim, jen není jasné, zda bude Tesco virtuální DVD nabízet i v ČR nebo jen v některých vybraných zemích. I když má digitální distribuce s rostoucím rozšířením širokopásmového internetu jistě perspektivní budoucnost, je v každém případě požadavek na zakoupení potřebného klíče v kamenném obchodě poněkud neobvyklý a je otázka, zda takovýto styl distribuce situaci spíše nekomplikuje, než aby ji ulehčoval, nehledě na to, že právě přenos videa přes počítačové sítě způsobuje v současnosti jejich asi největší zatížení.
Zdroj: IT News.sk