Jak uvádí Re/Code, Intel a Microsoft se spojili s třemi největšími výrobci počítačů na světě - Lenovem, Dellem a HP - aby společně vytvořili novou reklamní kampaň, jež bude spotřebitele informovat o tom, co všechno moderní počítače umí. Podle expertů jde o vůbec první podobnou snahu více výrobců o propagaci jejich produktů svého druhu. Jak uvádí Re/Code, kampaň se bude točit okolo otázky „Co všechno zvládne PC?“ a spotřebitelům budou prezentovány výhody počítačů s Windows 10.
Reklamní kampaň bude zpočátku spuštěna v USA a Číně, následně se však přesune i do dalších zemí. Kolik firmy plánují do kampaně investovat, není jasné - podle zdrojů Re/Code však půjde o „významnou“ částku. Podle analytické firmy Gartner celkový počet prodaných počítačů v tomto roce oproti roku minulému poklesne o 5,3 % na 212 milionů kusů a obdobný pokles se dá očekávat i v dalších dvou letech.
Zdroj: IDG News Service