Informaci přinesla agentura Bloomberg. Relativně vysoký počet prodaných kusů Surface Pro je v porovnání s množstvím prodaných kusů levnějšího Surface RT něčím nečekaným. Celkem se obou verzí nového tabletu od Microsoftu od 26. října 2012 prodalo 1.5 milionu kusů. I když jde podle mnoha měřítek o velmi slušné číslo, ve srovnání s konkurenty jako Apple nebo Google, kteří prodají miliony tabletů iPad nebo Nexus 7 každý měsíc, to tak závratné číslo není.
Jen Apple za třetí čtvrtletí roku 2012 prodalo 23 milionů iPadů. Microsoft v minulém roce předpovídal, že do ledna bude mít jeho tablet Surface RT okolo dvou milionů uživatelů - realita je však jiná, tabletů se prodalo o polovinu méně. Navzdory ne příliš ohromujícím tržbám Microsoft Surface i nadále věří. V listopadu společnost oznámila, že prodlužuje dobu, po kterou bude garantovat podporu tohoto zařízení na čtyři a půl roku. Šéf Microsoftu Steve Ballmer pak nedávno uvedl, že tablety jsou pro Microsoft reálný byznys, a to i v případě, že Surface nebude mezi nejprodávanějšími zařízeními na trhu.
Zdroj: Techspot