Na celou věc upozornil populární blogger Paul Stamatiou, který přispívá například na TechCrunch. Kromě Stamatioua obdržel nabídku e-mailem také zakladatel TechCrunch Michael Arrington. "V rámci tohoto programu chceme rozšiřovat povědomí o výhodách Internet Exploreru," stojí v e-mailu s tím, že pokud by Arrington chtěl na nabídku přistoupil, musí do 10. července publikovat na blogu příspěvek, za který dostane zaplaceno.
Při nahlédnutí na web SocialChorus je viditelné, že jedním z jejích klientů je i tým Bing z Microsoftu. Představitelé amerického gigantu se však od kampaně distancují a nutno podotknout, že marketingová kampaň byla od svého zveřejnění pozastavena. Jak podotýkají experti, podobné marketingové kampaně k propagaci svých výrobků vedou i jiné velké společnosti, avšak SocialChorus způsobil IE více škody než užitku - stačí se podívat na příspěvky na Twitteru pod hashtagem #IEBloggers.
Zdroj: Techspot