Uživatelé vyberou konkrétní produkt, s kterým potřebují pomoci, a oblast, s kterou mají problémy, a následně už jen spustí řešení.
Úplně první verze Fix it byla spuštěna před přibližně dvěma lety. Dnes obsahuje 448 malých prográmků odstraňujících příčiny problémů, kterých již využilo podle údajů Microsoftu údajně přes 150 milionů uživatelů s 90 procentní úspěšností. Centrum pomoci Fix it navíc obsahuje 18 komplexních přednastavených řešení, která umožňují automaticky detekovat a odstranit přes 110 hlavních problémů. Těch dosud využilo údajně přes 260 milionů uživatelů se 70 procentní úspěšností odstranění problému.
Řešení Fix it je součástí stránek podpory produktů společnosti Microsoft. Vyzkoušet si jej lze na adrese http://support.microsoft.com/fixit/cs. Firmy a organizace mohou využívat i platformu Windows Troubleshooting, která umožňuje odstraňovat běžné problémy na jejich počítačích a tím významně snižovat náklady na podporu. Tuto platformu na řešení problémů používají i někteří výrobci počítačů, například Dell, HP, Lenovo a Fujitsu.