S informací jako první přišel technologický portál The Verge. Podle dobře obeznámených zdrojů inženýři Microsoftu nedávno manažerům na interním setkání představili první verzi služby. V rámci této demonstrace byla streamována akční hra Halo 4 na počítače a smartphony Lumia 520. Podle zdrojů hra běžela plynule na obou zařízeních a zpoždění na chytrém telefonu bylo jen 45 ms.
Na podobné službě pracuje i Sony, které před rokem koupilo za 380 milionů dolarů herní společnost Gakai. Ta nabízela řešení, jež uživatelům umožňovalo hrát hry, které by na svém hardwaru jinak nikdy plynule nerozjeli. Podle dostupných informací nyní Sony technologii Gakai implementuje do vlastní služby s názvem PlayStation Cloud, jež by měla být přístupná pro uživatele PS3 a PS4 na počátku roku 2014. Japonská společnost je tak ve vývoji své cloudové herní platformy nyní několik kroků před Microsoftem.
Zdroj: Techspot