Hlavní navigace

Mladá fronta odkoupila počítačové vydavatelství CPress Media

24. 6. 2010

Sdílet

Ve své krátké tiskové zprávě to potvrdila mluvčí vydavatelství Mladá fronta, Pavlína Míčová. „Vydavatelství Mladá fronta a. s. ve spolupráci s finančními partnery pracuje na restrukturalizaci společnosti CPress Media, a. s. a od 1. července 2010 spravuje veškeré weby a časopisy a zajišťuje prodej inzerce,“ uvedla.

Mladá fronta tak pod svou správu získá technicky orientované weby jako Živě.cz nebo MobilMania.cz a rozšíří své portfolio i o tištěné tituly, kterým vévodí časopisy Computer, Jak na počítač a Mobility. Zatím to vypadá, že na webu se žádných velkých změn nedočkáme, ale z tištěného portfolia budou s největší pravděpodobností staženy některé úzce zaměřené projekty jako Pojď si hrát, Connect nebo Computer Design (jak uvedl server itbiz.cz).

V současnosti se k nejvyhledávanějším tištěným počinům vydavatelství Mladá fronta řadí bezplatně distribuovaný pražský ekonomický deník Mladá fronta E15 nebo regionálně vydávaný týdeník Mladá fronta Sedmička, který v současnosti vychází ve 42 městech České republiky. Do portfolia tohoto vydavatelství spadá i celá řada lifestylových a odborných titulů. Řada z těchto titulů má svůj protějšek i na webu, kde jej doplňují další úspěšné portály jako Dáma.cz, Maminka.cz nebo Orbion.cz.

Zdá se, že technicky zaměřené tituly orientované na problematiku výpočetní techniky mohou být pro Mladou frontu přínosem, který zvýší ambice na ovlivnění současného českého mediálního trhu.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?