Mobilní aplikaci svého bankovnictví má ČSOB a Poštovní spořitelna

5. 1. 2012

Sdílet

Aplikace podle provozovatele nabízí širokou škálu funkcí, které uživatelům výrazně usnadní mobilní obsluhu svých financí.
„Pohyb v aplikaci je intuitivní, klient pohodlně zadá příkaz, zjistí si zůstatek účtu, vyhledá nejbližší bankomat či pobočku nebo si může vytvořit vlastní design platební karty přímo z fotoaparátu zařízení,“ tvrdí Martin Štýber, manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Poštovní spořitelny.
Aplikace prý také poskytuje vysoký uživatelský komfort nejen pro chytré telefony, ale i majitelům iPadů, neboť je vytvořena přímo na míru specifickému prostředí tabletu a jeho ovládání.
Nová bankovní aplikace je zdarma ke stažení z App Storu či Android Marketu. Přihlášení probíhá obdobným způsobem jako u internetového bankovnictví. K aktivaci stačí zadání identifikačního čísla, PINu a SMS kódu. Není tedy potřeba osobně kontaktovat banku ani přepisovat identifikační číslo telefonu – vše klient zvládne během pár minut. K dalšímu přihlášení stačí samotný PIN.
Bezpečnost služby zajišťuje bezpečnostní klíč zabudovaný přímo v aplikaci a využívající jedinečných údajů každého zařízení – chytrého telefonu či tabletu.

Našli jste v článku chybu?