Technologicko-konzultační společnost MoroSystems se stala prvním českým partnerem Magnolie – ta se řadí mezi takzvané digital experience platformy (DXP) a umožňuje efektivně vyvíjet weby a e-commerce portály pro B2B i B2C firmy. Systém usnadňuje správu obsahu a rozšiřování řešení dle byznysových potřeb zákazníka.
Využíváte už některé z inovativních metod šifrování?
Pro MoroSystems to znamená rozšíření technologického portfolia založeného na jazyku Java a posílení kompetencí, které se stále točí kolem vývoje komplexních řešení na míru.
„Pro firmy, které preferují řešení postavené na technologii Java, jde prakticky o jedinou odpovídající alternativu k Liferay, a to za výrazně kompetitivní náklady. Jsme proto rádi, že jsme se stali prvním partnerem na českém trhu,“ říká Tomáš Páral, CEO MoroSystems.
Magnolia byla letos zařazena mezi vizionářské společnosti v rámci žebříčku Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms a jejího růstového potenciálu si rovněž všimli v reportu The Forrester Wave: Digital Experience Platforms (DXPs), Q3 2021. Oba výzkumy ilustrují boom DXP platforem, které jsou typicky určeny pro portálová řešení různého druhu, jež využívají středně velké až velké firmy – například banky a pojišťovny, energetické společnosti, mobilní operátoři nebo farmaceutické firmy.
DXP platforma Magnolia přináší CMS funkcionality (tedy zejména správu obsahu), ale vedle nich dokáže automatizovaně reagovat na odlišné potřeby uživatelů a zákazníků. K tomu obsahuje nástroje pro marketingovou automatizaci včetně správy multikanálové komunikace nebo segmentaci uživatelů (od manuálně nastavených podmínek až po AI/ML modely).
Dále umožňuje personalizaci obsahu na různých úrovních (obsah komponent, verze komponent, verze stránek) a s různou komplexitou (od nastavení událostí na základě stanovených pravidel až po rekomendační modely), správu digitálních assetů (DAM funkcionalitu), analytiku a reporting na úrovni uživatele nebo správu kampaní v rámci jednoho či více vlastních webů.
Computerworld si můžete objednat i jako klasický časopis. Je jediným odborným měsíčníkem na českém a slovenském trhu zaměreným na profesionály v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Díky silnému zázemí přináší aktuální zpravodajství, analýzy, komentáře a přehledy nejnovejších technologií dříve a na vyšší odborné úrovni, než ostatní periodika na tuzemském trhu.
Obsah Computerworldu je určen odborníkům a manažerům z firem a institucí, kteří se podílejí na rozhodovacím procesu při nákupu ICT technologií. Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.