Zdroje portálu tvrdí, že na lukrativní trh herních laptopů se agresivně tlačí velcí výrobci typu HP, Dellu, Aceru a Lenova a snaží se pro sebe uzmout stále větší kus koláče.
Tyhle společnosti nejenže vydávají nové modely laptopů a rozjíždějí propagační kampaně, jejichž součástí jsou prodeje zlevněných modelů, ale zároveň své stroje propagují formou sponzoringu významných herních akcí a týmů v segmentu e-sportů, čímž napodobují právě Asus a MSI. Tohle úsilí jim přineslo výrazné úspěchy – například Lenovo teď obsáhlo 30 procent trhu v Číně a na globální úrovni se obzvláště dobře daří i značce Alienware od Dellu.
Hodnotu tohoto trhu si však neuvědomují jen ti největší. Podle Digitimes investují značné prostředky do herního segmentu i značky „druhé kategorie“ jako Razer a Gigabyte, ale také čínští Hasee, Shinelone a Tongfang.
Na pole herních notebooků nedávno vstoupila dokonce i firma Xiaomi, známá svými cenově dostupnými smartphony, která i v tomto segmentu konkuruje cenou. Vydala například Mi Gaming Laptop, kterým MSI a Asus dostala pod ještě větší tlak.
Zdroj: Techspot.com