Sociální síť je v prodeji ani ne za pětinu původní ceny a očekává se, že o ni bude mít zájem více společností, které mohou usilovat také o koupi pouze určité části webu. Mezi skupiny, které o odkoupení MySpace uvažují, patří podle nejmenovaného zdroje deníku Wall Street Journal čínský holding Tencent, spoluzakladatel MySpace Chris DeWolfe, společnost Thomas H. Lee Partners, Redscout Ventures a Criterion Capital Partners, vlastník sociální sítě Bebo. Minulý měsíc se mluvilo o tom, že by MySpace mohl koupit videoserver Vevo, který vznikl spoluprací nahrávací společnosti Universal Music Group a serveru YouTube. V naší zemi tento portál prozatím není dostupný.
Síť MySpace v posledních letech ztrácela uživatele tak, jak je konkurenční Facebook nabíral. A nepomohla ani změna designu stránek, nová mobilní verze webu či vyměněný management společnosti. I když News Corps za MySpace v roce 2005 zaplatil 580 milionů dolarů, neprodělal na tomto obchodu ani dolar, neboť v ten samý čas společnost uzavřela s Googlem reklamní smlouvu, která jí hned v roce 2006 vynesla 900 milionů dolarů.
Úvodní foto: © Nmedia - Fotolia.com