Facebook v současné době umožňuje uživatelům projevit se několika způsoby, a to od „postování“ statusů a "lajkování" až po sdílení multimediálního obsahu. A nyní podle vývojáře Toma Waddingtona přidal do svého kitu určeného pro vývojáře nový tag "chci". Dle slov Waddingtona bude tlačítko součástí Facebook Open Graph a bude se zobrazovat pouze u položek, které jsou označeny jako produkt. To znamená, že můžete "chtít" nové auto, ale už nebudete moci kliknout na tlačítko "chtít" u oblíbené kapely nebo filmové hvězdy.
Podobná funkce již existuje u určitých aplikací třetích stran, uživatelé je však musejí autorizovat. Mnoho uživatelů Facebooku přitom aplikace třetích stran neautorizuje, neboť mohou velmi jednoduše zneužít osobní údaje. Implementace funkce "chtít" přímo na Facebook tak bude uživateli pravděpodobně přijata s kladným ohlasem. Díky tlačítku "chtít" bude Facebook moci shromažďovat ještě více dat o zájmech uživatelů, což může být dále využito pro reklamní účely. Zatím není známo, kdy se nová funkce objeví.