Na Google+ se odehrávají jen 2 % veškerého sdílení na sociálních sítích

20. 7. 2013

Sdílet

Vezmeme-li v úvahu počet uživatelů, je Google+ jednou z nejoblíbenějších sociálních sítí na světě. Z nové studie společnosti Gigya však vyplývá, že se na něm odehrávají pouze 2 % sdílení ze všech sociálních sítí, což je v porovnání s konkurencí velmi nízké číslo. Gigya dále uvádí, že jen na Facebooku je prováděno 50 % veškerého sdílení obsahu, jež se na sociálních sítích odehrává. Twitter se umístil na druhém místě s 24 %, zatímco Pinterest je třetí s 16 %. Dokonce i LinkedIn porazil Google+ se třemi procenty.


Facebook, Twitter a Pinterest jsou navíc pro firmy nejoblíbenějšími sociálními sítěmi k umisťování reklam. Podle portálu Marketing Land lze relativně nízké procento sdílení na Google+ vysvětlit tím, že většina sdílení na této sociální síti probíhá soukromě, takže pro "sběratele dat" není vidět. Pravdou je, že záleží na metodice měření - například podle nedávno zveřejněné studie společnosti SearchMetrics se již v roce 2016 na Google+ bude odehrávat více sdílení, než na Facebooku.

 

Zdroj: Techspot

Našli jste v článku chybu?