Google a Apple měli opravdu štědré Vánoce. Oproti roku 2010, kdy bylo na Štědrý den aktivováno 2,8 milionu zařízení s jejich operačními systémy Android a iOS, jich totiž o těchto Vánocích lidé po celém světě aktivovali 6,8 milionu, což značí 140% nárůst. Ze statistik dále vyplývá, že v období mezi 1. a 24. prosincem bylo denně průměrně aktivováno 1,5 milionu zařízení s těmito operačními systémy. Na Štědrý den se tak počet aktivací zvedl o 353 %. Společnost Furry Analytics také oznámila, že se na Štědrý den oproti ostatním prosincovým dnům více než zdvojnásobil počet stažených aplikací.
Andy Rubin z Googlu k tomu dodal, že během vánočního víkendu bylo aktivováno více než 3,7 milionu zařízení s Androidem, což je o trochu více než polovina všech aktivací. Podle expertů byl velký zájem o iPady 2 a iPhony 4S, na druhou stranu však lidé o Vánocích koupili i značný počet starších verzí iPhonů (3GS a 4), které Apple stále prodává za nižší ceny.