Uživatelé systémů Abra Gx už podle výrobce nemusejí platit za výjezdy konzultanta. Nový nástroj eService umožňuje specialistovi připojit se k počítači zákazníka přímo od svého stolu.
Od verze 8.04.15 je součástí informačních systémů Abra Gx nástroj pro snadnější dostupnost služby eService - poskytování vzdálených servisních zásahů. V rámci této služby se konzultant rychle a jednoduše prostřednictvím internetu připojí k počítači zákazníka a může na něm pracovat se uvedeným systémem, s prostředím počítače či s počítačovou sítí. Nástroj umožňuje rovněž zasílání a přijímání souborů on-line.
"Servisní zásah může být proveden relativně rychle ihned po zadání," vysvětluje obchodní ředitel firmy Abra Software Martin Bok. "Není nutné čekat na příjezd konzultanta, starat se o něj a platit výjezd, což našim zákazníkům uspoří nejen finanční náklady, ale také čas."