Spotify je přítomné na 58 trzích světa, přičemž jedničkou je na devíti z patnácti trhů, které App Annie analyzoval. To není příliš velkým překvapením, vezmeme-li v úvahu, že Spotify bylo jednou z prvních opravdu funkčních streamovacích aplikací, které se na trhu objevily. Zajímavé je, že na nejlukrativnějším trhu - ve Spojených státech amerických - se Spotify příliš nedaří a jedničkou zde je konkurenční Pandora. To se podle očekávání analytiků nejspíše nezmění ani v blízké budoucnosti, jelikož Pandoře přibydou noví uživatelé po akvizici konkurenční streamovací služby Rdio. Na druhém místě za Spotify se umístila Pandora a třetí skončil SoundCloud.
Jednou z nejpalčivějších otázek, kterými se v současné době společnosti stojící za streamovacími hudebními službami zabývají, je to, zda se jim do budoucna podaří udržet svůj bezplatný streamovací model. Například šéf Pandory Brian McAndrews v nedávném rozhovoru uvedl, že si to nemyslí. Pravdou je, že Spotify a spol. to jistě v budoucnu nebudou mít jednoduché, jelikož zády se k nim začínají stavět i známí umělci jako Taylor Swift či Adele.
Zdroj: Techspot