Jde o razantní nárůst počtu platících uživatelů, vezmeme-li v úvahu, že v březnu tohoto roku firma hlásila o deset milionů platících uživatelů méně. Tento počet tedy přibyl během necelých šesti měsíců. Celkem má nyní Spotify před sto milionů aktivních měsíčních uživatelů, což je opravdu hodně. Zvlášť pokud uvážíme, kolik podobných služeb je na trhu.
A jak si stojí konkurence? Služba Apple Music má v současné době 17 milionů platících uživatelů, přičemž v dubnu to bylo 13 milionů (Apple nenabízí bezplatnou verzi své služby). Konkurenční Tidal se pak stále nedostal do zisku - v roce 2015 v něm investoři utopili proti roku 2014 téměř dvakrát tolik peněz na nákladech. Tidal měl v březnu tohoto roku pouhé tři miliony předplatitelů. Za zmínku stojí ještě služba Rhapsody, která na konci minulého roku měla taktéž okolo tří milionů platících uživatelů.
Zdroj: IDG News Service