Nová taxislužba Hopin sází na vítěznou mobilní aplikaci

18. 5. 2015

Sdílet

Základním prvkem nového dispečinku taxi je aplikace s interaktivní mapou, která zobrazuje polohu zákazníka. Tuto polohu vidí i objednaný taxikář, zákazník proto nikdy dlouho nečeká. 

Služba Hopin taxi vznikla na Slovensku v roce 2012. Hned po startu získali autoři v soutěži Android Code 2012 3. místo v kategorii Slovenské aplikace. V celonárodních soutěžích Apps Rulezz 2014 a Android Code 2014 získali první místo za nejlepší aplikaci roku 2014.

Po rychlé instalaci aplikace z Google Play nebo Apple Store lze taxi i bez předchozí registrace uživatele rovnou objednat na dvě kliknutí. Výchozí místo určené GPS modulem lze samozřejmě změnit manuálně a případně zadat i adresu cílovou.

O příjezdu taxi je zákazník informován zprávou v aplikaci. Cestující má také možnost informovat řidiče o případném zpoždění zprávou přímo z aplikace bez nutnosti odeslání SMS zprávy. Zákazníkovo telefonní číslo tak zůstává chráněno.

Uživatelé si v intuitivním prostředí aplikace mohou objednat taxi podle typu vozu, maximální ceny za kilometr a charakteristik řidiče, jako jsou pohlaví, cizí jazyk či uživatelské hodnocení. Mezi další rozšířené parametry vyhledávání patří i méně obvyklé filtry jako například místo pro přepravu invalidního vozíku, vůz s dětskou autosedačkou nebo vůz s možností přepravy zvířete.

Popularita a obliba služby Hopin taxi roste, za rok a čtvrt reálného provozu na Slovensku si ji instalovalo přes 100 tisíc uživatelů a denně aplikace zprostředkuje v průměru víc jak 2 000 objednávek. 

V Česku chtějí provozovatelé dosáhnout stotisíce objednávek měsičně do konce roku. 

Našli jste v článku chybu?