Umožňuje automaticky identifikovat subjekty vstupující na webové stránky firem, zjistí, o jaké produkty či služby tyto firmy projevily zájem a předá ověřená data o těchto návštěvnících. Jedná se tak o nový obchodní pohled na monitoring návštěv webových stránek firem.
Firmy běžně utrácí desítky tisíc korun měsíčně za bannery, PPC, SEO a další podpůrné oline marketingové aktivity, přesto z celkového počtu návštěvníků svého webu vytěží jen malé procento zákazníků.
Komunikují většinou jen s těmi, kteří odešlou objednávku či zatelefonují. Přitom ostatní potencionální zákazníky může dělit od konečného rozhodnutí jen pouhý nedostatek informací. Společnost Imper CZ proto vyvinula systém Leady.cz jenž umožňuje lepší využití drahé internetové reklamy.
„Využití tohoto nástroje je vhodné zejména v současné chvíli, kdy firmy a podnikatelé hledají cesty jak zvýšit tržby,“ řekl Karel Havlíček, předseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR).
Začleněním nástroje Leady.cz mezi interní systémy a procesy získá podle dodavatele společnost analytické informace nejen o funkčnosti svého webu, ale i o počtech návštěvníků webu a jejich obratech. Tyto informace slouží následně jako podklad pro zákaznickou segmentaci a lepší zacílení uživatele na jeho cílovou skupinu.