Novou verzi svého ERP řešení pro střední firmy uvedl na náš trh Microsoft

15. 12. 2010

Sdílet

Propojení s cloudovými službami přináší i nově zabudovaná integrace s řešením MS Dynamics CRM, která zákazníkům umožňuje minimalizovat nadbytečné zadávání dat, udržovat informace aktuální v obou řešeních najednou a poskytovat obchodníkům rychlý přístup k detailním obchodním informacím o smlouvách, cenách či dostupnosti produktů. Zákazníci si mohou vybrat mezi on-premise řešením Microsoft Dynamics CRM nebo cloudovou verzí Microsoft Dynamics CRM Online a své rozhodnutí v průběhu času i měnit.

Novinkou v Microsoft Dynamics NAV 2009 R2 je také nová služba pro on-line platby. Ta zákazníkům umožňuje realizovat přímo z prostředí Microsoft Dynamics NAV online platební transakce přes různé kanály, jako například e-commerce, místo prodeje (POS) nebo call centra. Služba přitom funguje se všemi hlavními službami na procesování plateb i kreditními kartami.

Mezi další nové funkce patří například vzdálený přístup uživatelů přes rozhraní založené na rolích, podpora technologie virtualizace aplikací (App-V), podpora seznamů odkazů (jumplistů) v operačním systému Windows 7 nebo nové možnosti vizualizace.

„Nové funkce jsme do verze R2 doplnili na základě zpětné vazby od našich zákazníků a partnerů, a to dokonce dříve, než jsme původně plánovali. V inovacích budeme pokračovat i v následujících týdnech a měsících, přičemž jednou z hlavních priorit bude nadále integrace našeho ERP řešení s cloudovými službami,“ vysvětluje Milan Cvrkal, produktový manažer divize podnikových řešení Microsoft Dynamics.

Našli jste v článku chybu?