Jedná se o CRM systém CAS PIA postavený na technologiích Web 2.0, jenž je výrobcem označován jako profesionální internetový asistent a který je nabízen jako on-line internetová aplikace.
Podle dodavatele nabízí uživatelům celou řadu funkcí pro správu adres a řízení obchodního i marketingového týmu. Díky jeho provozování formou SaaS )Software as a Service) tak s využíváním aplikace nejsou spojeny žádné investiční náklady, uživatel platí průběžně na měsíční bázi, a to vždy podle aktuálního počtu uživatelů.
To umožňuje minimalizovat investiční riziko, dle aktuální situace pružně navyšovat nebo naopak snižovat počet zaregistrovaných uživatelů a lépe tak řídit provozní náklady. Využívání služby lze kdykoliv ukončit, výpovědní lhůta je jeden měsíc.
CAS PIA nabízí mimo jiné tyto služby:
• Jednoduchá správa kontaktů
• Sdílení informací a efektivní týmová práce
• Profesionální péče o zákazníky
Uživateli k využívání aplikace plně postačí PC, laptop nebo moderní netbook. Protože jde o službu, zákazník nekupuje licence, ale platí za počet uživatelů využívajících službu v daném období.