Ochranu e-mailů jako hostovanou službu představilo GFI

5. 5. 2010

Sdílet

V prvním případě jde o téměř bezúdržbové řešení zabezpečení e-mailové komunikace v cloudu, které nabízí technologii schopnou ochránit tisíce organizací před spamem či nevyžádanou poštou a viry. Max MailEdge je zase řešení pro zajištění kontinuity e-mailové komunikace pro organizace, které vyžadují předřazenou vrstvu ochrany ještě předtím, než je e-mail doručen na jejich poštovní server a které tak mohou zvýšit výkon své e-mailové infrastruktury.

Obě novinky jsou výsledkem loňské akvizice společnosti Katharion.

Max MailProtection využívá vícevrstvého přístupu k filtrování spamů prostřednictvím kombinace tradičních technik, jako jsou skenování URL a heuristická pravidla, s technologiemi typu analýza zdroje zprávy v reálném čase a uživatelské profily zpráv. Chrání tak před spamy, viry a dalšími hrozbami šířenými e-mailem ještě předtím, než jsou doručeny do sítě nebo na poštovní server organizace.

Příchozí e-maily jsou přesměrovány do plně redundantní síťové a aplikační architektury, kde jsou využity přístupy k analýze zpráv včetně testů původnosti zprávy, otisku zprávy, sady heuristických pravidel, rozsáhlých URI databází, analýzy zdroje zprávy v reálném čase a přizpůsobitelných whitelistů a blacklistů.

Max MaiEdge byl vytvořen ke specifickému využití pouze v kombinaci s existujícím on-premise softwarovým či hardwarovým antispamovým a antivirovým řešením. Tento hybridní model dovoluje zákazníkům si ponechat svoji stávající infrastrukturu a přitom maximálně využít výhod filtrování e-mailu v cloudu. Tento model rovněž maximalizuje přínosy obou přístupů (on-premise a cloud) a redukuje nevýhody vyplývající z využití pouze jednoho z nich. Prostřednictvím filtrů reputace IP adresy odesílatele, řízení spojení, ochrany před Directory Harvestingem a volitelně i greylistingu je Max MaiEdge schopen bezpečně blokovat až 90 % všech spamů a e-mailových hrozeb ještě předtím, než se dostanou do sítě zákazníka.

Obě uvedené služby navíc zajišťují prostřednictvím integrovaných funkcí řazení do fronty a webmailu na vyžádání i kontinuitu podnikání. Zákazníci tak mohou číst a odpovídat na maily i v případě, že je jejich poštovní server off-line.

Výhody novinek dle výrobce:

• Omezení potřeby šířky pásma a výpočetního výkonu nutného pro zpracování e-mailů,

• Vyšší úroveň bezpečnosti v porovnání s kapacitními limity a vyššími riziky vyplývajícími z využívání on-premise řešení sestávajícím z jediného serveru,

• Rychlé a jednoduché nastavení s minimálním úsilím a školením, bez potřeby instalace dodatečného hardwaru,

• Snadná a nenákladná možnost re-brandingu všech částí systémů, se kterými se mohou setkat koncoví uživatelé. Partner jakékoliv velikosti může využít obě služby jako OEM řešení.

Našli jste v článku chybu?