Pokud není zrovna využívána pro virtuální setkání, lze jí použít rovněž jako systém pro hlasovou konferenci, obrazovku pro promítání prezentací nebo digitální panel využívající integrované funkce Cisco Digital Media Player. Je tak vhodná nejen pro menší kanceláře velkých korporací, ale pro malé a střední firmy, které mohou díky TelePresence například snížit náklady spojené s cestováním.
Dříve bylo možné pomocí technologie Cisco TelePresence komunikovat pouze v rámci jedné společnosti. Během posledních dvou let však Cisco rozšířilo prostřednictvím osmi největších světových poskytovatelů služeb, mezi které patřily například společnosti Orange, Telefónica, Tata Communications nebo Telmex, možnosti využití TelePresence i na vzájemnou komunikaci mezi firmami, a to do více než 150 zemí.
Technologie Cisco TelePresence tak mohla začít být nově využívána například při kontaktu s dodavateli, obchodními partnery a zákazníky. Podle statistik společnosti Cisco je systém TelePresence v současné době při vzájemné komunikaci mezi různými firmami využíván více než devíti miliony zaměstnanců ve 350 firmách, přičemž objem dat přenesených tímto způsobem prý roste každý měsíc o 35 procent.
„Síť Cisco TelePresence se neustále rozšiřuje. Řešení si oblíbili firmy i jednotlivci, neboť dokáže zprostředkovat setkání, která se dají téměř přirovnat k osobním schůzkám. Obchodníci a jejich dodavatelé jsou v současném globalizovaném světě často vzdáleni tisíce kilometrů, a díky nové technologii si mohou sednout k jednomu stolu, ačkoli jsou každý na jiném kontinentu," řekl John Landau, viceprezident Global Managed Services v Tata Communications.