Office 365 například přináší firmám větší flexibilitu. Navíc nabízí i doplňkové služby, jako například podnikovou sociální síť Yammer pro efektivnější komunikaci v rámci společnosti.
„Změny nabízejí široké možnosti použití Office aplikací na více zařízeních, ať už jsou lidé v práci či kdekoliv v terénu, a to za příznivějších cenových podmínek,“ tvrdí René Keyzlar, manažer divize Office ve společnosti Microsoft.
K dispozici jsou tyto modely Office 365:
- Office 365 Business - plná verze aplikací Office ve formě předplatného, která obsahuje aplikace Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Publisher. Spolu s tím každý zaměstnanec firmy získává také 1TB úložného prostoru na úložišti OneDrive pro firmy pro synchronizaci, sdílení a zálohování dokumentů i dalších souborů. To vše napříč jejich zařízeními včetně počítačů PC nebo Mac, tabletů iPad či Windows, a chytrých telefonů všech významných platforem. Stojí 3,8 eur měsíčně za uživatele.
- Office 365 Business Essentials - nabízí služby Office 365 v podobě on-line aplikací Office Online. Součástí jsou e-mailové služby a kalendář s 50 GB prostoru, Exchange na vlastní doméně, komunikační nástroj Lync, podniková sociální síť Yammer a další. Firma si snadno spravuje externí webové stránky na vlastní doméně bez nutnosti platit za hosting. Stojí 8,8 eur měsíčně za uživatele.
- Office 365 Business Premium - v sobě spojuje možnosti obou předchozích variant. Jeho uživatelé mají tak k dispozici plnou paletu služeb Office 365, jak instalovaných na zařízeních, tak těch on-line. Stojí 9,6 eur měsíčně za uživatele.