Technologie Moat se stanou součástí služeb Oracle Data Cloud a příslušná data a jejich analýzy budou i nadále poskytované vydavatelům médií a marketingovým specialistům.
Tyto služby pomáhají propojit uživatele a vydavatele, zlepšují uživatelskou zkušenost z médií a na druhé straně i jejich obchodní výsledky.
Moat bude dále působit jako nezávislá platforma poskytující spolehlivé metriky, analytiku a informace pro přední světové značky i vydavatele (ESPN, Facebook, NBCUniversal, Snapchat, YouTube a další).
„Moat dokáže poskytovat svým zákazníkům analytické informace např. o tom, jaké informace se mohou dostat k zákazníkům a jakou část provozu médií vytváří roboti. Platforma Oracle Data Cloud může nyní díky akvizici Moat poskytovat komplexní řešení pro cílení i měření, a vylepšit tak účinnost prakticky všech reklamních kampaní v digitálním světě,“ vysvětluje akvizici Eric Roza, senior viceprezident a ředitel divize Oracle Data Cloud.