Například po připojení Print2PDX ke stávajícímu účetnímu nebo fakturačnímu systému je možné rozesílat soubory s QR kódem podle standardů České bankovní asociace a s elektronickým podpisem.
Načtením kódu je vytvořeno zadání platby pro mobilní nebo internetové bankovnictví. Připojení elektronického podpisu dává příjemci jistotu, že v dokumentu nebyly provedeny změny a že tudíž nemohlo dojít k podvržení čísla účtu.
Automatizované vytváření záznamu o obsahu webových stránek je zase velmi podstatné tam, kde organizace provozuje elektronickou úřední desku nebo kdekoliv jinde, kde je zapotřebí prokázat, že určitý dokument byl na internetu skutečně vystaven po určitou dobu (například zadání výběrového řízení nebo oznámení obce o úmyslu prodat nemovitost apod.).
Print2PDF X monitoruje stránku, v pravidelných časových intervalech vytváří záznam (včetně internetové adresy a dalších parametrů) a k těmto záznamům připojuje časové razítko dokazující, kdy byl každý z nich pořízen.
Novinka umí i skenování listin do pdf s textovou vrstvou - Print2PDF X může být napojeno na digitalizační linku, kancelářskou multifunkci nebo třeba chytré telefony s fotoaparátem a vytvářet elektronický dokument ve formátu PDF s textovou vrstvou připravené ke strojovému zpracování, kopírování textu, předčítání nevidomým apod.