Až donedávna nebyly ale služby PayPal pro české zákazníky dostupné v místním jazyce. Počínaje 27. dubnem je základní obsah webu (a později také mobilní aplikace PayPal) dostupný také v českém jazyce.
Avšak lidé, kteří chtějí nadále pracovat se systémem PayPal v angličtině, mají možnost ho přepnout zpět.
„S potěšením oznamujeme dokončení první fáze lokalizace v České republice, takže základní služby PayPal jsou nyní dostupné v českém jazyce,“ poznamenává Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Doufáme také, že tento krok pomůže lidem, kteří dosud nemohli využívat služby PayPal, aby s tím nyní začali v místním jazyce.“
Uživatelé systému PayPal v České republice budou mít možnost používat místní web a později i mobilní aplikaci PayPal v českém jazyce. Lokalizovány byly následující funkce: vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech. Zákaznická podpora je nadále dostupná v angličtině, ale uživatelé mohu získat přístup ke kolekci svépomocných článků společnosti PayPal v českém jazyce, pokud jsou přihlášeni.
Podle průzkumu přeshraničního nakupování provedeného agenturou IPSOS nakupují Češi kromě místních obchodů především v Číně (32 %), Německu (12 %), USA (10 %), Spojeném království (9 %) a Polsku (4 %), přičemž nejvýznamnějšími kategoriemi jsou oblečení, spotřební elektronika a cestování.