Péči o zákazníky usnadní nově integrovaná sada řešení firem Alcatel-Lucent a Genesys

29. 7. 2010

Sdílet

Compact Edition vzájemně propojuje softwarové řešení Genesys s ústřednou Alcatel-Lucent OmniPCX Enterprise Communication Server. Vzájemná integrace obou řešení umožňuje podporovat více platforem současně včetně Genesys SIP (Session Initiation Protocol), ale zároveň i starší systémy telefonních ústředen.

Podnikům nové řešení umožní ponechat si stávající IT infrastrukturu a postupně snadno migrovat ze starších ústředen na flexibilnější SIP prostředí podporující telefonování po internetu.

Součástí novinky je i softwarové rozhraní Visual Contact Center, které v jednom uživatelském prostředí integruje všechny nástroje nutné pro konfiguraci, kontrolu a měření činností kontaktního střediska.

Genesys Compact Edition se podle výrobce vyznačuje zjednodušenou konfigurací a snadnou údržbou.

Našli jste v článku chybu?