Produkt by měl podle výrobce marketingovým týmům pomoci vyrovnat se se současným tlakem na bezchybné provedení kampaní, přesné zacílení a ocenění zboží. Usnadní jim rovněž načasování vzhledem ke specifickým trhům, regionům a cílovým skupinám.
Software Promotion Management for Retail pomůže prodejcům zvýšit produktivitu a zkrátit dobu potřebnou k realizaci změn. Zajistí také efektivnější průběh promo kampaní a lepší využívání dostupných zdrojů a umožní vytváření různých verzí kampaní pro různé produkty, kategorie a zóny. Nový software také pomůže retailerům lépe porozumět finančním efektům jednotlivých promo akcí a efektivněji hospodařit s marketingovými rozpočty.
Software je dostupný jak samostatně, tak i integrovaný v softwaru SAP Business Suite. V balíčcích se Price Optimization for Retail a Markdown Optimization for Retail by měl retailovým prodejcům rovněž pomáhat optimálně řídit cenové strategie během celého životního cyklu produktů.
„Retailoví prodejci potřebují šetřit náklady a zvyšovat tržby a toho mohou dosáhnout také zefektivněním promo kampaní a cenových strategií. S naším řešením tyto aktivity probíhají na jedné integrované platformě, což firmám pomáhá rychleji a ziskověji vytvářet ve směru k zákazníkům relevantní promo kampaně," říká Verlin Youd, senior viceprezident divize Global Trading Industries ve společnosti SAP.